CD&V Boechout-Vremde blijft zich enthousiast inzetten voor een kwalitatief gemeentelijk beleid. Daarom werken we verder aan een dorp met twee gezonde kernen, de ene volledig opgeknapt en aan de andere wordt nog volop gewerkt. De zaken blijven bewegen in Boechout-Vremde. En dat is zeker mede te danken aan al onze mandatarissen, raadsleden en vertegenwoordigers die overal ernstig werk leveren dat iedereen ten goede komt. De aanloop naar 14 oktober is reeds begonnen en als partij willen we er alles aan doen om er, samen met jullie, opnieuw te staan. We willen graag weer onze verantwoordelijkheid opnemen en hard blijven werken aan één groot dorp. We zijn dan ook heel blij dat we onze jonge en ervaren ploeg kunnen versterken met Dirk Crollet als lijsttrekker. Met zijn brede ervaring in het politieke leven van Boechout-Vremde is hij de juiste man op de juiste plaats.

Wij vragen jullie om terug voor CD&V te stemmen en ons te steunen om het sterke werk van de afgelopen 6 jaar verder te zetten. Zo kiest u voor verbondenheid met een verzorgend beleid dat de toekomst versterkt.

Onze ploeg

Lees de reacties (0)